Marţi, 28 Aprilie, 2020 - 10:53

În urma solicitărilor transmise la Biroul de Presă al Serviciului de Telecomunicații Speciale, referitoare la operaționalizarea platformei IMM Invest, vă comunicăm următoarele:

În baza analizei realizate împreună cu reprezentanții Fondului Național de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderile Mici și Mijlocii, portalul http://www.imminvest.ro a fost preluat pentru dezvoltare, administrare și găzduire de către Serviciul de Telecomunicații Speciale.

Marţi, 7 Aprilie, 2020 - 10:51

În primele trei luni ale anului 2020 s-au înregistrat 2.539.700 de apeluri la Serviciul de urgenţă 112, cu 13% mai puţine faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Cetăţenii au apelat mai responsabil numărul 112 în 2020, apelurile non-urgente fiind în scădere, pe primul trimestru, cu 14,48% în comparaţie cu perioada similară din 2019. Peste jumătate dintre urgenţe au reprezentat solicitări pentru Ambulanţă.

Miercuri, 1 Aprilie, 2020 - 17:07

Cetățenii care sună la numărul de urgență 112 de pe smartphone beneficiază de tehnologia Advanced Mobile Location (AML), facilitate implementată de Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS), împreună cu operatorii de telefonie mobilă și în parteneriat cu Google și Apple.

Cetățenii care sună la numărul de urgență 112 de pe smartphone beneficiază de tehnologia Advanced Mobile Location (AML), facilitate implementată de Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS), împreună cu operatorii de telefonie mobilă și în parteneriat cu Google și Apple.

Luni, 30 Decembrie, 2019 - 19:39

Un număr de 170.715 apeluri la 112 a fost înregistrat în intervalul 24 - 29 decembrie, cu 14,83% mai mic decât în aceeaşi perioadă a anului precedent, potrivit statisticilor existente la nivelul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale.

Un comunicat de presă transmis, luni, de STS precizează că, în minivacanţa de Crăciun, operatorii au asigurat, 24 de ore din 24, funcţionalitatea operativă a Sistemului naţional unic pentru apeluri de urgenţă.

Luni, 9 Decembrie, 2019 - 16:38
Telefonul, găsit cu o precizie de 10 metri

Aplicația „APEL 112”, care poate localiza cu precizie de 10 metri telefonul unei persoane care apelează numărul unic de urgență, a fost descărcată de peste 287.000 de persoane, anunță un comunicat al Serviciului de Telecomunicații Speciale (STS).

„De la lansarea aplicației și până în prezent, 3.172 de persoane au fost localizate doar printr-un singur touch pe ecranul telefonului mobil. Prin transmiterea coordonatelor telefonului de pe care se face apelul la numărul 112 este redus considerabil timpul de răspuns al agențiilor de intervenție și salvare”, arată sursa menționată.

Vineri, 1 Noiembrie, 2019 - 13:25

Serviciul de urgenţă 112 a beneficiat de numeroase îmbunătăţiri în ultimele trei luni. Cu prioritate zero, Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS), administratorul Sistemului naţional unic pentru apeluri de urgenţă (SNUAU), a luat măsuri de ordin legislativ, tehnic şi operaţional pentru eficientizarea activităţilor aferente numărului unic de urgenţă 112.

Luni, 28 Octombrie, 2019 - 12:03

Trei turişti străini au fost salvaţi în Munţii Maramureşului cu ajutorul link-ului de localizare HTML 5 Geolocation, unul dintre ei fiind căzut într-o prăpastie de aproximativ 60 m.

Turiştii au apelat în cursul zilei de 27 octombrie 2019 numărul unic de urgenţă 112 pentru a cere ajutor pe un traseu off-road într-o zonă muntoasă, din judeţul Maramureş, unde au suferit un accident cu ATV-ul.

Luni, 2 Septembrie, 2019 - 10:58

Un operator de la Centrul unic pentru apeluri de urgenţă a fost suspendat şi a fost pus la dispoziţie după ce s-a aflat că acesta a folosit un limbaj injurios la adresa unei femei de etnie romă care ceruse ajutor la 112.
Precizările vin după ce ziarul „Libertatea” a relatat o discuţie între o femeie de etnie romă şi un angajat 112. Femeia a sunat la 112 după ce a fost lovită in autogara din Zalău de către un şofer de microbuz pe 25 aprilie, dar operatorul 112 le-ar fi jignit atat pe ea cat si pe martora numindu-le "ciori”.

Luni, 5 August, 2019 - 14:40

După cazul de la Caracal, peste 120 de mii de români au descărcat aplicaţia „Apel 112”. Până când să apară în presă informaţiile despre acest caz, au fost înregistrate sub o mie de descărcări în câteva zile.

Apoi, în ultima săptămână a lunii iulie, numărul descărcărilor a crescut masiv şi a ajuns la 122 de mii.

În acelaşi timp, Serviciul de Telecomunicaţii Speciale mai anunţă că numărul apelurilor non-urgente la 112 a scăzut, în acest an, sub 50%.

Luni, 5 August, 2019 - 08:14

Urmare a solicitărilor primite, referitoare la numărul apelurilor recepţionate la numărul de urgenţă 112, vă informăm următoarele:

Pentru prima dată de la înfiinţarea Serviciului de urgenţă 112, în anul 2019, numărul apelurilor non-urgente a scăzut sub 50%. Numărul total al apelurilor primite la Serviciul de urgenţă 112 de la începutul anului până la data de 01.07.2019 este de 5.715.753, dintre care 2.989.280 au fost apeluri urgente şi 2.726.473 au fost apeluri non-urgente.

Joi, 1 August, 2019 - 16:45

Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS) a făcut achiziţii de aproximativ 19 milioane de lei în ultima săptămână. Printre achiziţii se numără telefoane, cartuşe de imprimante şi echipamente de recunoaştere optică. STS a cumpărat în luna mai şi maşini de teren şi utilitare de 7,5 milioane lei.

Vineri, 26 Iulie, 2019 - 18:00

Procurorul general interimar Bogdan Licu a anunţat vineri că mai este un dosar la DIICOT al unei fete dispărute şi se analizează dacă acesta va fi reunit cu dosarul fetei de la Caracal.

"Mai este un caz al unei fete dispărute, fiind un dosar constituit la DIICOT, şi, în momentul de faţă, analizăm acel dosar, precum şi oportunitatea ca aceste două cauze să fie reunite", a declarat Bogdan Licu.

Joi, 30 Mai, 2019 - 09:28

Comunicat de presă privind întâlnirea finală organizată de AEP cu reprezentanţii instituţiilor cu atribuţii în organizarea şi desfăşurarea alegerilor, asigurarea securităţii cibernetice şi protecţia datelor cu caracter personal

Subscribe to Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS)