Publicat: 25 Septembrie, 2020 - 13:48
Share

Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară (ANCPI), instituţie aflată în subordinea Ministerului Lucrărilor Publice, Dezvoltării şi Administraţiei (MLPDA), introduce de luni, 28 septembrie, sistemul de semnare a documentelor în browser, ca o nouă măsură de continuare a procesului de digitalizare şi optimizare a activităţii instituţiei.

Semnarea documentelor în browser simplifică şi eficientizează procesul de depunere şi soluţionare a lucrărilor de specialitate, scurtând fluxul acestora. De această facilitate beneficiază toţi utilizatorii aplicaţiei eTerra, respectiv partenerii ANCPI (persoane fizice şi juridice autorizate, notari, executori judecătoreşti etc.), precum şi angajaţii instituţiei.

Totodată, ANCPI testează, în aceste zile, sistemul de plată cu cardul în aplicaţia eTerra. Măsura are ca scop reducerea timpului de aşteptare şi a volumului de muncă necesar depunerii unei lucrări.

Astfel, partenerii ANCPI nu vor mai fi nevoiţi să se deplaseze la ghişeu pentru achitarea tarifelor aferente serviciilor solicitate sau să aştepte confirmarea plăţii prin ordinul de plată. Prin noua facilitate, cererile partenerilor vor putea fi achitate cu cardul şi confirmate în timp real în aplicaţia eTerra, la fel ca pe orice site de comerţ electronic.

"Aşa cum am promis, continuăm procesul de digitalizare a activităţii ANCPI. Am pornit pe un drum ireversibil, ţinând cont de transformările care au loc în societate şi de situaţia generată de pandemie. Cele două noi măsuri, semnarea în browser şi plata cu cardul în aplicaţia eTerra, vin în sprijinul tuturor partenerilor noştri, rezultatul final fiind un serviciu mai rapid şi mai eficient oferit cetăţenilor", a declarat Laurenţiu Alexandru Blaga, preşedinte - director general al ANCPI.
 

Tag-uri Nume: