Publicat: 24 Octombrie, 2020 - 16:04
Share

Ritesh Lakhkar, manager de programe tehnice la Google, într-un videoclip sub acoperire lansat de Project VeritasProiect Veritas / YouTube

22 octombrie 2020 ( LifeSiteNews ) - Un manager de la Google a afirmat că căutările sunt „distorsionate de proprietarii și conducătorii algoritmului” pentru a „juca pe Dumnezeu” în favoarea perspectivelor electorale ale candidatului la președinție democratic Joe Biden și a dăuna celor ale președintelui Donald Atu.

Cu alarme în creștere cu privire la capacitatea enormă a companiilor „Big Tech” precum Google, Facebook și Twitter de a cenzura și chiar de a suprima discursurile politice cu impact semnificativ asupra alegerilor, Project Veritas , o întreprindere de raportare sub acoperire non-profit, a lansat două noi videoclipuri de conversații cu Google managerii verifică modul în care o astfel de suprimare este implementată de fapt.

Primul videoclip „sting” îl prezenta pe Ritesh Lakhkar, un manager de programe tehnice la Google, precum și pe Patrick Markan, inginer mecanic principal la Fitbit, o companie de electronice și fitness pentru consumatori care este cumpărată în prezent de Google.

Jurnalist: „Te duci să cauți și tastați„ Donald Trump ”și e ca și cum ar fi negativ -

Ritesh Lakhkar: „Da”.

Jurnalist: „- și când tastați„ Joe Biden ”, totul este pozitiv.”

Lakhkar: „Pentru că -”

Patrick Markan: „Este distorsionat de proprietari sau de driverele algoritmului, nu?”

Lakhkar: „Este distorsionat de proprietari și conducătorii algoritmului ...

Descriind acest proces într-un alt loc, Lakhkar a declarat: „Deci… ești ca și cum ai juca Dumnezeu selectiv… dacă a fost fraudă, nu contează, dar pentru Trump, Melania Trump, contează, iar pe de altă parte, Trump spune ceva, dezinformare, vei șterge asta pentru că este ilegal sub orice pretext. ”

„Dacă un lider democratic spune asta, atunci o vei lăsa așa, așa că sunt ca… Ești simplu și simplu încercând să joci Dumnezeu”, a adăugat el.

În ceea ce privește YouTube, o companie deținută de Google (Alphabet), Lakhkar a afirmat: „Îl jucăm și pe Dumnezeu cu asta ... Dar, dacă este libertatea de exprimare, ambele părți trebuie să-și facă părerea”.

Într-un schimb curios, Lakhkar și-a exprimat rezervele morale cu privire la externalizarea locurilor de muncă americane la Google în China. El s-a plâns că a fost „supravegheat” de către chinezi în timpul călătoriei sale transpacifice.

- „Nu pot continua să fac asta”, a spus el. „Mergeți și învățați-i pe chinezi cum să facă slujbe americane și reveniți și să vă supravegheați pe drum”. Când jurnalistul Project Veritas și-a exprimat speranța că supravegherea similară cu cea a Chinei nu va avea loc în SUA, Lakhkar a fost de acord și a afirmat că colaborarea într-un astfel de demers „cu China ar putea avea loc și nimeni nu ar ști despre asta”.

 

Recunoscând Google ca fiind cea mai „puternică companie din lume”, Lakhkar a afirmat că ar dori totuși să părăsească compania din California, deoarece, după cum a afirmat, „moral și etic, nu sunt de acord [cu cenzura]”, ceea ce, afirmă el, este „Unul dintre motivele pentru care mă simt sufocat la Google”.

În timp ce confirmă faptele primului videoclip, afirmând că Google ar putea „cenzura știrile” din motorul de căutare pentru a suprima conservatorii, cel de- al doilea videoclip oferă dovezi pentru un mijloc suplimentar prin care gigantul tehnologic ar putea să intervină în procesul electoral, de data aceasta prin aparatul lor de vânzare publicitară.

Folosind o cameră ascunsă, reporterul Project Veritas a vizitat împreună cu managerul de publicitate Google, Adriano Amaduzzi, care a explicat că organizația „poate oferi credite gratuite, credite de publicitate gratuite, partidelor democratice pentru publicitate” și, de fapt, poate opri „partidele de dreapta de la publicitate”. ” Și dacă nu este posibil să refuzăm o astfel de publicitate, aceștia își pot continua obiectivele prin „reducerea expunerii anunțurilor”.

În cele din urmă, deși s-a identificat ca un simplu „pion” cu o influență foarte mică, Amaduzzi s-a lăudat și cu modul în care a refuzat să vândă publicitate unui reprezentant al Partidului Conservator al Regatului Unit care l-a contactat, deoarece grupul respectiv susține Brexit-ul.

Râzând, a explicat el, „Spuneți unui italian care locuiește în Londra că doriți să faceți publicitate pentru Brexit. E ca și cum, serios? ... nu l-am ajutat. ”

 

Tag-uri Institutii: