Publicat: 30 Iunie, 2016 - 12:00
Share

 Federal-Mogul Motorparts, divizia Federal-Mogul Holdings Corporation (NASDAQ: FDML), a anunţat rezultatele unui test care arată că plăcuțele de frână Ferodo® Eco-Friction® cu nivel redus de cupru și fără cupru oferă o performanță de oprire mai bună față de materialele tradiționale, pe bază de cupru, ale concurenței. Testul a fost realizat de către compania britanică independentă de testare, cercetare și consultanță, MIRA. De la 100km/h, plăcuțele de frână Eco-Friction îmbunătățesc cu 10% performanța de frânare a unui autovehicul Mk6 Volkswagen Golf, mașina cu cea mai bună vânzare din Europa, cu rezultate similare prezentate și pe segmentul vehiculelor pentru pasageri și vehiculelor comerciale ușoare. 

“Ferodo se angajează să furnizeze ultimele tehnologii OE și produse de cea mai înaltă calitate pentru segmentul aftermarket, iar conform rezultatelor testelor MIRA Eco-Friction reușește acest lucru, atât din perspectiva siguranței, cât și din cea a mediului,” declară Jérôme De Bruycker, Brand Marketing Director, Federal-Mogul Motorparts, EMEA. “Am dezvoltat Eco-Friction anticipând legislația ce conturează interzicerea utilizării cuprului în materialele de frânare. Cuprul este un ingredient important în realizarea plăcuțelor de frână, însă noi am reușit să înlocuim materialul în această formulă de ultimă generație, garantând în același timp o performanță identică sau mai bună, și o siguranță comparativă cu cea a echipamentelor OE standard pe bază de cupru.”

Testările avansate și extinse realizate de MIRA au examinat performanța de frânare a plăcuțelor Eco-Friction fără cupru față de cei 4 competitori principali, Mk6 Volkswagen Golf, Renault Captur, Peugeot Boxer și vehiculele comerciale ușoare Fiat Ducato. Plăcuțele Eco-Friction au îmbunătățit puterea de oprire pentru Golf cu 10% de la 100km/h și cu 17% de la 115km/h, pentru Renault Captur cu 10 și respectiv 15%, și au redus distanța de oprire pentru Peugeot Boxer cu 12 m și pentru Fiat Ducato cu 16 m. 

Federal-Mogul a examinat și a testat cu atenție un amestec de peste 1500 de materii prime în dezvoltarea unui substitut optimizat pentru cupru. Este o tehnologie inovatoare care a devenit sursă de OE pentru producătorii germani de vehicule de top, Mercedes-Benz și Audi.
“Suntem încântați de rezultatele testului, care demonstrează că puterea de oprire a plăcuțelor Eco-Friction se îmbunătățește la viteze mai mari și la vehiculele mai grele, și că folosirea materialelor fără cupru și cu nivel scăzut de cupru protejează participanții la trafic și mediul,” declară Silvano Veglia, Director Marketing Produse de frânare, EMEA.