Publicat: 19 Septembrie, 2018 - 16:16
Share

Transportatorul aerian de stat Tarom va vinde pachete de vacanţă în fiecare agenţie, nu numai bilete de avion, urmând ”să revitalizeze” agenţia de turism, Tarom Tours, a declarat într-un interviu directorul general al Tarom, Werner Wolff.

”Avem şi avioane, avem şi agenţie de turism, pe care vrem să o revitalizăm. Tarom Tours va fi un fel de BTT sau ONT Carpaţi, care au existat cândva şi au fost ce trebuie. Tarom Tours va deveni o alternativă viabilă la tot ce înseamnă agenţii de turism care vând vacanţe în străinătate şi în ţară, atât din punctul de vedere al preţului, cât şi al condiţiilor”, a spus Werner Wolff.

Potrivit datelor de pe site-ul companiei, un city-break de trei zile în Roma, Italia, costă pornind de la aproximativ 200 de euro de persoană, la hotel de trei stele, cu transportul inclus, în timp ce un sejur de şapte nopţi în Tenerife, Spania, costă începând de la 1.000 euro de persoană, cazare în cameră dublă la hotel de patru stele, cu demispensiune şi transport cu avionul.

”În primul rând, noi avem şi avioane. Peste tot unde avem agenţii vom avea şi reprezentanţi ai Tarom Tours şi vom promova turismul. Turismul este next incoming pe care noi nu l-am luat în calcul. Vrem să facem incoming”, a punctat acesta.

Toate agenţiile interne şi externe ale Tarom vor fi astfel reorganizate.

”Activitatea comercială a companiei trebuie să fie profitabilă, să genereze mai puţine costuri şi mai mult profit”, a adăugat directorul general al Tarom.

Tarom Tours este agenţia de turism a companiei Tarom care a fost înfiinţată în anul 1994.

Principalul produs turistic oferit de Tarom Tours este pachetul “city break” organizat pe cursele de linie ale companiei Tarom.

Oferta Tarom Tours include totodată sejururi pe litoralul din Turcia, Grecia, Spania, Croaţia, Franta, inclusiv programe sociale şi de seniori.

Tarom operează în prezent pe zborurile externe şi interne cu o flotă compusă din 25 de aeronave.

Numărul pasagerilor transportaţi de Tarom a crescut în primul trimestru din acest an cu 22%, comparativ cu T1 2017, În acelaşi timp, factorul de încărcare al aeronavelor a crescut cu circa 11%. Compania realizează un plus de venituri de 18% faţă de T1 2017.

Pentru acest an, compania a prevăzut o sumă de 440,24 milioane lei pentru investiţii, din care peste 10% sunt fonduri destinate investiţiilor pe sectorul IT. Creşterea totală la capitolul investiţii este de 64,4%, faţă de bugetul companiei pentru anul 2017.

Tag-uri Institutii: