Marţi, 9 Iunie, 2020 - 12:36

120 de companii din domenii precum asigurări, securitate cibernetică, sănătate sau retail investesc în dezvoltarea abilităților de comunicare în public ale angajaților, în cadrul primului Campionat Național de Discursuri Online.

Sub deviza „Dreaming of a better world together", campionatul se desfășoară sub forma unui concurs de public speaking între participanții desemnați de organizații. Prima etapă debutează marți, 9 iunie, de la ora 18:18, iar competiția se va încheia în data de 14 iulie.

Luni, 4 Mai, 2020 - 16:40

Jurnaliștii și publicul lor văd presa subordonată politicienilor, iar această migrație a jurnaliștilor către politic, o simplă consecință. Tinerii între 22 și 40 de ani au canale de media preferate și condamnă practicile de clickbait, dar recunosc că sunt atrași de titlurile pompoase. Iar persoanele de peste 40 de ani, educate, preferă să își caute singure informațiile și, deci, să își selecteze mereu sursele, fără să fie fidele.

Marţi, 7 Aprilie, 2020 - 10:40

Consumul de știri online a crescut cu 54% în luna martie, pe fondul interesului tot mai crescut al românilor pentru informații în contextul epidemiei de coronavirus, conform studiului SATI. Pentru a promova informarea corectă, echilibrată și de valoare în această perioadă, agenția de PR și branding personal TUDOR Communication a lansat un nou concept de emisiuni, de tip TeleEvent,  alături de partenerii de la NETv: 2Value TV cu Mihaela Tudor și Brands that Value cu Daniela Palade Teodorescu.

Subscribe to Mihaela Tudor