Publicat: 22 Ianuarie, 2020 - 15:03
Share
O călătorie americană sub președintele Trump

Criza Trump nu se aplică turismului în Tennessee. Conducerea președintelui Donald Trump a ajutat turismul în Statele Unite, în special în Tennesse, locul de acasă și de înmormântare a lui Andrew Johnson. Johnson a fost primul președinte care a fost condamnat în 1868 și tot mai mulți vizitatori sunt curioși să afle mai multe.

Tennessee a fost un favorit în rândul vizitatorilor care doresc să afle despre impeachment, dar, din păcate, restul industriei de turism și turism din Statele Unite a scăzut când vine vorba de sosiri internaționale. Turismul internațional în SUA a început să coboare după ce Trump a preluat funcția, ceea ce a dus la așa-numita „slump Trump”.

Sosirile intrate în SUA au scăzut cu 1,4% începând cu 1 ianuarie 2017, în timp ce sosirile la intrare la nivel global au crescut cu 4,6%. Europenii au început să evite Statele Unite, după ce președintele Trump și-a anunțat interdicțiile de călătorie. A rezultat o scădere bruscă de 12% a călătorilor europeni care sosesc în SUA Experții industriei de turism spun că numărul de sosiri a avut un impact atât de rapid este uluitor.

Analizând numărul de sosiri de intrare din SUA în 2017 - sau numărul de turiști internaționali care sosesc pe aeroporturi din întreaga țară - cercetările ForwardKey au constatat că numărul vizitatorilor a scăzut cu 1,3% în urma anunțării primei interdicții de călătorie din 27 ianuarie. Pe 26 iunie. , atunci când a fost reintrodusă parțial a doua interdicție, vizitatorii de intrare au scăzut din nou cu 2,8%.

 

Apelarea violatorilor de imigranți, impunerea interdicțiilor de călătorie nu a ajutat nici imaginea pentru SUA. Statele Unite nu au mai fost văzute ca o țară primitoare de mulți călători internaționali

Statele Unite și-au pierdut locul ca a doua destinație mondială pentru călătoriile străine. Franța este numărul unu, iar Spania este acum numărul doi.

Aproximativ jumătate din vizitatorii străini în SUA provin din Mexic și Canada, restul provin din Europa, Japonia, China și Brazilia.

Scăderea de 3,3 la sută a cheltuielilor în 2017 se traduce prin pierderi de 4,6 miliarde de dolari cheltuite în economia SUA și 40 000 de locuri de muncă. Cele mai recente date din 2018 arată o scădere de 3,3 la sută a cheltuielilor de călătorie și o scădere de 4 la sută a călătoriilor de intrare.

 

„Nu este la îndemână să spunem că retorica și politicile acestei administrații afectează sentimentele din întreaga lume, creează antipatie față de SUA și afectează comportamentul de călătorie”, a declarat Adam The Sacks, președintele Economiei Turismului, pentru New York Times.

Cu toate acestea, cu turismul intern din imagine, totalul locurilor de muncă legate de turism (suma locurilor de muncă directe și indirecte) a crescut de la 9,0 milioane de locuri de muncă în 2017 la 9,2 milioane de locuri de muncă în 2018. Cele 9,2 milioane de locuri de muncă au fost cuprinse în 5,9 milioane de locuri de muncă directe de turism și 3,3. milioane de locuri de muncă turistice indirecte (graficul 5). Locurile de muncă turistice indirecte constau în locuri de muncă legate de producția de bunuri și servicii care furnizează industria turistică, cum ar fi lucrătorii din rafinării care produc combustibil cu jet. Statisticile actualizate indică faptul că pentru fiecare 100 de locuri de muncă sprijinite direct din turism și turism, sunt necesare alte 55 de locuri de muncă pentru a sprijini industria.

Industria turismului și a turismului - măsurată de producția reală a bunurilor și serviciilor vândute direct vizitatorilor - a crescut cu 4,2 la sută în 2018, conform celor mai recente statistici din contul satelitului pentru călătorii și turism (TTSA) publicat de Biroul de Analiză Economică (BEA). Aceasta este o accelerare de la creșterea de 2,3 la sută în 2017. Aceste noi statistici arată o creștere a industriei de turism și turism din ultimii 9 ani. Ocuparea forței de muncă în industria de turism și turism a crescut mai lent decât producția reală, în 2018 fiind în creștere de 1,5%.

Odată cu vizita internațională în SUA în continuă scădere, liderii industriei de turism spun că intenționează să formeze o coaliție de afaceri americane pentru a trimite mesajul că țara salută turiștii străini.

 

Jonathan Grella, vicepreședintele executiv al afacerilor publice al Asociației SUA pentru călătorii, a declarat că numărul în scădere al vizitatorilor este un „apel incontestabil de trezire că trebuie să transformăm acest lucru într-o prioritate națională”.

Grupul comercial intenționează să lanseze o coaliție cu alte industrii americane, denumită „Vizitați SUA”, a spus el. Scopul este de a trimite mesajul că SUA salută vizitatorii internaționali, a spus Grella, adăugând că grupul de călătorii intenționează să anunțe detalii despre coaliție în următoarele săptămâni.

"Vrem să ajungem în locul în care administrația spune că suntem închise pentru terorism, dar deschise pentru afaceri", a spus Jonathan  Grella, de la TravelPuls.( eTN)

Tag-uri Nume: 

Tag-uri Institutii: 

Tag-uri Geo: