Publicat: 30 Ianuarie, 2020 - 13:08

PepsiCo anunță numirea Deliei Corniciuc în funcția de Senior Marketing Manager pentru segmentul de băuturi din regiunea Balcanii de Est. Delia s-a alăturat echipei PepsiCo România la începutul anului și are o experiență de peste 10 ani în marketing național și internațional, acumulată de-a lungul timpului, în companii din FMCG. 

Din noua poziție, Delia va conduce activitățile de marketing ale diviziei de băuturi răcoritoare pentru Balcanii de Est, asigurând coordonarea strategiei departamentului în linie cu obiectivele de creștere setate pentru această categorie.  

“Suntem încântați să o primim pe Delia în echipa noastră și suntem convinși că venirea ei va fi o parte esențială în atingerea obiectivelor pe care le avem setate pentru perioada următoare. Ne dorim să avem un drum plin de proiecte și campanii inovatoare, pentru a consolida poziția categoriei în piață și pentru a ne menține în topul preferințelor consumatorilor”, a declarat Adrian Lăcătuș, East Balkans Senior Commercial Director.

“Ma bucur să mă alătur PepsiCo România și, împreună cu echipa dinamică pe care am cunoscut-o în cadrul companiei sunt sigură că vom avea rezultate remarcabile care vor consolida poziția PepsiCo în piața băuturilor răcoritoare. Îmi doresc să construiesc numeroase proiecte frumoase pentru segmentul de băuturi, în contextul unei piețe în care comunicarea de brand si inovația sunt inseparabile, iar preferințele consumatorilor sunt în continuă schimbare”, a declarat Delia Corniciuc, Senior Marketing Manager – East Balkans.

Delia este licențiată în economie la Academia de Studii Economice din București, iar anterior venirii în echipa PepsiCo, a ocupat mai multe poziții în cadrul companiilor Mars și Beiersdorf. 

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de peste un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 64 miliarde dolari venit net în 2018, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail anuale.

În centrul filosofiei PepsiCo stă viziunea noastră de a Mai Agili, Mai Puternici, Mai Buni. „Winning with Purpose” reflectă ambiţia noastră de a câştiga sustenabil pe pieţele pe care activăm, având un scop în toate aspectele care ţin de business.

Tag-uri Nume: 

Tag-uri Institutii: