Publicat: 18 Iulie, 2015 - 10:00
Share

Magazinul București a fost construit în anii '30, iar timp de câțiva ani s-a aflat în portofoliul imobiliar al lui Marian Vanghelie. Moștenitorii proprietarului au reușit, în cele din urmă, să îl obțină înapoi, în urma unor procese. Acum a fost cumpărat de niște olandezi, care vor să îl redeschidă.  

Faţada ruinată a magazinului Bucureşti, considerat brand interbelic, reuşeşte să producă bani frumoşi din reclamele outdoor pe care le promovează şi pentru care proprietarii încasează, lunar, între 15.000 şi 20.000 de euro, potrivit preţurilor estimate de specialişti.

Imobilul de 4.000 de metri pătraţi, cu un potenţial comercial mare, a fost cumpărat cu 4 milioane de euro de unul dintre cei mai importanţi deţinători de spaţii comerciale din Centrul Vechi, în combinaţie cu un producător de mobilă, ambii olandezi.

Olandezii sunt «stăpâni» pe Lipscani
Aceştia se pregătesc să renoveze magazinul din temelii şi au apelat deja la specialişti. "În acest moment, arhitecţii proiectează un plan. Negocierile se poartă cu un mare retailer, iar etajele 1, 2 şi 3 vor fi transformate în magazine, în vreme ce restul clădirii va reprezenta spaţii de birouri", a explicat Radu Munteanu, reprezentant oficial al firmei care administrează magazinul deţinut de olandezi.