Publicat: 23 Noiembrie, 2012 - 09:39
Share

Compania TAROM facilitează plata cu cadrul la distanţă prin intermediul unui sistem de plată transmis prin e-mail şi sms.

Pasagerii TAROM care contactează telefonic sau prin e-mail  Call Center-ul TAROM sau una din agenţiile TAROM din România pot să rezerve şi să achite pe loc biletul de avion, cu cardul, având la dispoziţie un sistem automat de plată care include scanarea antifraudă şi emiterea de facturi. Astfel, după rezervare, pasagerul primeşte un link de plată pe e-mail şi o alertă sms cu detaliile aferente plăţii precum şi data de expirare a rezervării împreună cu data expirării plăţii.
Tranzacţiile pot fi efectuate prin cărţi de credit VISA, MasterCard şi Maestro, fiind autentificate 3D Secure cât şi filtrate prin intermediul modulului de scanare antifrauda integrat aplicaţiei.

După emiterea biletului, aplicaţia va genera factura aferentă, în baza datelor introduse în modulul de plată şi va fi transmisă către pasager pe adresa sa de e-mail.