Publicat: 28 Ianuarie, 2020 - 08:48
Share

 Brand USA anunță un nou consiliu de administrație. Pe calea reautorizării sale prin anul fiscal 2027, Brand USA anunță numirea a trei noi membri și numirea a doi membri actuali în consiliul său de administrație . Secretarul de comerț al SUA, în consultare cu secretarul de stat american și secretarul american pentru securitatea internă, numește consiliul de 11 membri în funcție de anumite sectoare ale industriei turismului și turismului. Acești directori superiori servesc termeni de trei ani eșalonat și lucrează împreună pentru a oferi leadership și îndrumare generală pentru misiunea și operațiunile Brand SUA. Membrii recent numiți și numiți sunt: Todd Davidson , director executiv, Travel Oregon (recent numit, reprezentând unul dintre cele două locuri pentru un funcționar de la un birou de turism de stat) Donald Moore , vicepreședinte principal, vânzări de închirieri de afaceri și conturi globale, Enterprise Holdings, Inc. (recent numit, reprezentând sediul pentru sectorul transportului terestru sau maritim) Konstantinos Dean Kantaras , proprietar și administrator, K. Dean Kantaras, PA (recent numit, reprezentând sediul pentru dreptul la imigrație și sectorul politic) Alice Norsworthy , director de marketing pentru parcurile și stațiunile universale (numit din nou, reprezentând locul pentru sectorul de atracții sau recreere, actualul vicepreședinte al consiliului de administrație) Tom O'Toole , coleg senior și profesor clinic de marketing la Kellogg School of Management din Northwestern University (numit din nou, reprezentând sediul pentru sectorul aerian pentru pasageri) „În numele consiliului de administrație al Brand SUA, salut și aștept cu nerăbdare ideea și experiența membrilor nou-numiți, care sunt lideri distincți și realizați ai industriei noastre. De asemenea, suntem încântați de numirea membrilor Consiliului de administrație Alice Norsworthy și Tom O'Toole, care vor continua să fie lideri convingători în activitatea noastră pentru creșterea economiei SUA și crearea de locuri de muncă prin puterea călătoriilor internaționale ", a declarat John Edman, Brand USA președinte de consiliu și director al Explore Minnesota. „De asemenea, mulțumim profundă recunoștință și urări de bine către Barbara Richardson, Andrew Greenfield și Kristen Branscum pentru anii de serviciu și conducere în cadrul consiliului de administrație.” Consiliul de administrație se întrunește trimestrial și se va întâlni ca un consiliu complet pe 13 februarie, 2020. Mai multe informații despre ședințele consiliului de administrație din SUA sunt disponibileaici . Ceilalți șase ofițeri și membrii consiliului de administrație al Brand USA sunt: președintele consiliului de administrație al SUA John Edman , directorul Explore Minnesota Vicepreședinte Brand SUA Mark Hoplamazian , președinte și director executiv al Hyatt Hotels Corporation Brand SUA Trezorier Kyle Edmiston , președinte și CEO, Biroul de Convenții și Vizitatori din Lacul Charles / Southwest Louisiana Membrii suplimentari Paul Brown , co-fondator și director executiv, Inspire Brands Mike Gallagher , co-președinte și co-fondator al CityPASS Noel Irwin Hentschel , președinte și director executiv al American Tours International, LLC „Cu viitorul parteneriatului nostru public-privat sigur, suntem onorați să primim acești noi lideri în consiliul de administrație al Brand USA și așteptăm cu nerăbdare să beneficiem de sfaturile și îndrumările lor solide”, a declarat Christopher L. Thompson, președinte și CEO al Brand SUA. „Expertiza individuală și combinată a consiliului de administrație va fi deosebit de importantă în 2020, întrucât vom pune bazele următorilor șapte ani de vizitare internațională în Statele Unite pentru a crea locuri de muncă și creștere economică în toată țara.” Brand USA angajează o combinație de marketing de marcă, relații publice, informare comercială de călătorii și programe de marketing cooperativ pentru a promova toate cele 50 de state, cinci teritorii și districtul Columbia și creșterea călătoriilor în Statele Unite. Conform studiilor realizate de Oxford Economics, în ultimii șase ani, inițiativele de marketing ale Brand USA au contribuit la întâmpinarea a 6,6 milioane de vizitatori incrementali în SUA, beneficiind economia americană cu peste 21,8 miliarde de dolari în impactul economic total și susținând, în medie, aproape 52.000 de milioane. SUA slujbe pe an.
 

Tag-uri Institutii: